Nina on asiakaskokemuksen, yrityskulttuurin muotoilun sekä valmennuksen ammattilainen. Hänellä on vuosien kokemus asiakaslähtöisten kulttuurien rakentamisesta ja muutoshankkeiden onnistuneista läpivienneistä. Nina on ollut starttaamassa kymmeniä menestyneitä yrityksiä ja myyntiorganisaatioita ja hänessä on yhdistelmä strategisen tason liiketoimintaosaajaa miksattuna organisaatio- ja ihmisymmärryksellä.

Nina on saanut parhaat oppinsa perustaessaan Suomen Telecenter Oy:tä. Hän toimi sen johtajana kahdeksan vuotta ja rakensi siitä yhdessä loistavan porukan kanssa yli 250 henkilöä työllistävän, kannattavan ja liikevaihdoltaan 8 miljoonan euron suuruisen yrityksen. Tämä menestystarina telemarkkinointialalla antoi vahvan kokemuksen bisneksen rakentamisesta, henkilöstön sitouttamisesta ja motivoinnista.

Nykyään Nina työskentelee yrityksessään Sitomossa ja alalla myös siksi, että kokee työn mahdollistavan uuden oppimisen maksimaalisella tavalla. Hän on syvästi yrittäjähenkinen ihminen ja saanutkin toteuttaa itseään yrittäjänä jo pitkään.

Ninalle on tärkeää Sitomon liiketoiminnan kehittäminen ja edelläkävijyyden tason saavuttaminen. Hän haluaa ennakoida muutoksia joita maailmassa tulemme kokemaan ja haluaa ennustaa, kuinka voimme olla parhaaksi mahdolliseksi avuksi kumppaneilleen ja suomalaisille, nyt ja tulevaisuudessa.

Ninaa motivoi mahdollisuudet oppia uutta sekä tilaisuudet tutustua uusiin asioihin. Hän pitää itseään geneettisesti uudisraivaaja -tyyppinä. Hän innostuu työssään mahdollisuuksista ja haasteista, joita ympäröivä maailma sekä oppiminen asiakkaiden puolesta ja etsityt tilanteet antavat.

Niina rakastaa valmennuksen vuorovaikutteisuutta ja niitä hetkiä, kun saa tuottaa oivalluksia ja oppimista isommille yleisöille. Hän on valmentanut jo tuhansia ihmisiä sekä satoja yrityksiä. Hän on jo kauan sitten päättänyt, ettei kieltäydy yhdestäkään mahdollisuudesta saada lisää esiintymis- ja vaikuttamiskokemusta.

Ajatuksia intohimon ääripäistä

Intohimo voi olla x-faktori, jolla ihmiset tekevät uskomattomia asioita ja tuloksia. Nykypäivän vire tuntuu olevan sellainen, että yksilöt etsivät sydämen äänellä omaa intohimoaan ja yritysten johtajat ymmärtävät yhteisen intohimon merkityksen yrityksen menestymiselle. Milloin sitten intohimo voikin olla syy väsymiselle? Mitkä ovat tuhoavan intohimon syntytekijät? Nina Rinne on toiminut yrittäjänä ja ihmisten johtajana yli kaksikymmentä vuotta ja tästä ajasta toiminut konsulttina ja valmentajana kuusi vuotta. Nina on itse palanut loppuun vaarallisen intohimon ajamana ja onnistunut vapaan intohimon voimin. Nina on saanut nähdä intohimon syttyvän ja sammuvan. TÄYSII 2017 -seminaarin puheenvuorossaan Nina yrittää kuvata raakana näitä kokemuksia ja avata vapaan intohimon synnyn mekaniikkaa.

Koostekuva TÄYSII 2017 -seminaarin puhujista

Voit katsoa Ninan TÄYSII 2013 -seminaarin puheenvuoron veloituksetta Campwirestä tämän linkin kautta.

Tutustu Ninaan: Kotisivut / Instagram / Twitter